Helaas is het zwerfdierenprobleem wereldwijd nog steeds heel groot. Voor de SBA geen reden om bij de pakken neer te zitten. Integendeel, ieder dier dat geholpen kan worden is er één. Dieren in nood laat je immers niet in de steek. Onder dit motto gaan wij door met ons werk, samen met alle vrijwilligers ter plaatse, die zich dag en nacht met hart en ziel voor deze dieren inzetten.

De SBA ondersteunt een flink aantal dierenasielen.  Om dit te kunnen blijven doen, is veel geld nodig. Daarom zijn wij altijd op zoek naar donateurs en sponsors. Bent u geraakt door het lot van de talloze dieren waar de SBA zich sterk voor maakt en wilt u ons steunen, dan kan dat op 2 manieren:

1. met een bijdrage via Geef. Zie de button Doneer rechts op deze pagina. Wij werken al 10 jaar samen met Geef. De kosten die zij berekenen zijn bijzonder laag. Lager dan doneren via iDeal, een Tikkie of een QR code.
  2. met een bijdrage over te maken op ons rekeningnummer NL23 INGB 0004 4424 00 ten name van Stichting Buitenlandse Asielen. Wij werken niet met automatische machtingen; wij merken dat onze donateurs het prettiger vinden zelf de regie te hebben op hun donaties aan goede doelen. Via uw bank of via online bankieren regelt u gemakkelijk een regelmatige donatie.

Een andere mooie manier om ons te steunen is een schenking in de vorm van een legaat. U voegt dan een bepaling toe aan uw testament, waarin staat:
“Ik legateer vrij van rechten en kosten aan de Stichting Buitenlandse Asielen, Duitslandlaan 268, 2711 BL te Zoetermeer, een som groot € ….,..”.
Soms is het nodig het inschrijvingsnummer in het handelsregister van de Kamer van Koophandel te vermelden. Ons KvK-nummer is 411.58.311.

Uiteraard kunnen ook bedrijven ons werk steunen. Dat kan met een incidentele gift, maar er zijn ook andere manieren om ons te sponsoren. Wilt u daar eens met ons van gedachten over wisselen? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we de verschillende mogelijkheden met u doornemen. Maak een afspraak via stichtingbuitenlandseasielen@gmail.com

Kunnen wij op uw hulp rekenen? Uw bijdrage helpt ons om wereldwijd vele honderden dieren het leven te redden.

Klik hier voor de verantwoording van de Anbi status

SBA heeft de ANBI status, zodat donaties aftrekbaar zijn als gift. Ons ANBI nummer is 8102.50.512.